29 Şubat 2008 Cuma

GEÇMİŞ


Geçmiş yaşamımda birçok hata yaptım.Bunlar için pişmanlıklar duyabiliyorum çoğu zaman...Yanlış kararlar verip kayıplara ugradığımız,hoyratça harcadığımız zaman bir gün bir de bakmışız hayat yanımızdan geçip gidiyor.Paniğe kapılıyorum ve bir çare aramaya başlıyorum.Dostlarımla konuşmayı deniyorum,beni teselli ve yardım etmeye derdimi unutturmaya çalışıyorlar.Ama hiçbiri kar etmiyor.Kendimi çok çaresiz ve mutsuz hissediyorum.Her türlü bedele razı oluyor insan... hayattan bir şans daha istiyorum geçmiş pişmanlıklarımı yaşamamak için,ama hayatta bedel olarak yaşadığım tüm deneyimlerimi istiyor benden...deneyimlerim olmadan aynı hatalar,üzüntüler tekrarlanacak.Santayana'nın bir sözü aklıma geliyor"Geçmişi unutmaya çalışan ve hatırlamayanlar,onu bir kez daha yaşamak zorunda kalırlar." bu içsel deneyim beni hatalardan kaçmak yerine yüzleşmemi sağladı.

2 yorum:

Adsız,  1 Mart 2008 00:52  

vay be kuzen en sonunda kendini teslim ettin yazının huzur dolu, seni sen gibi anlatan akıntılarına yolun açık olsun varacağın yer huzur dolu ummanlar olsun

Adsız,  2 Mart 2008 13:51  

İnsanın kendi hayatını gözden geçirirken, hatalar ve doğruları,aynı dürüstlükle tartabilmesi çok önemli.Yazında bunu başarabildiğinive gelecekden en az bir tane de olsa beklentin olduğunu görüyorum.Bence bu içinde bulunduğun mutsuzluğu ortadan kaldırabilecek bir unsur.İhtiyacın olansa,'keşke' lerin yerine 'iyi ki'leri koymak bence.
Sevgiler, Orti

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP