7 Mayıs 2008 Çarşamba

UZAKLAR

kavak yelleri adlı diziyi seyretmezdim ama pinhani adlı grup dizi müziklerini yaptıgını duyuncaa izlemeye başladımm ehh türk dizisi hemen anlaşılıyo 2-3 bölümden sonraa...
pinhanin son albümü çıktı tavsiyee ederimm gene yapmışlarr helal olsunn.dizide sevgisinden belkide bedelden dolayı farketmez arkadaşlarını hatta ve hatta uzun zamandan beri sevdiği sevgilisini bırakması,ülkeyi terk etmesi benim içimde yapamadığım bir hareketti kendimi görür gibi oldum. herşeyi bırakmak sadece yanına gönlünü alıp gitmek uzaklaşmak offf offff.... kısa bir süre değil gitti mi gideceksin sadece kısa bir not okadar ... bazı kısa süreli kaçışlarım olacak allah bana bu borçları neden verdi diye düşünüyorum gerçekten hiç arkama bakmadan giderdim.allahım şu borçlarımı silde gideyim dayanamıyorum artık uzaklar burnumda tütüyor ......

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP