1 Haziran 2008 Pazar

LEYLA'MI İNCİTMEYİN...

Evet şarkımı açtım ve bunalım modun giriyorum arkadaşlar.bir hikaye okumuştum sadece şu kelimeler etkiledi beni ‘mecnun lütfen hasta kalbimi ellemeyin leyla’mı incitirsiniz diyor’. Evet hasta eden,kalbimi yaralayan,inciten,süründüren o biliyorum. bende tüm kapılarımı kapattım çevremdekilere incitmeyin şekerimi diye.seni sevmek için ne kadar sebep varsa işte o kadar yalan uyduruyorum kendime.bu şarkıyı dinlerken ilişkimdeki durumu daha net görüyorum ve daha çok acı veriyor:(:(:( yalanların üstüne kurulu bir ilişki...yalan burada ona karşı hislerimin yalanlığı değil( bunu cümle alem biliyor) olmayacak duaya amin demem.
İşte burada benim farkım UMUT.herkesin kaybettiği ama halen benim içimde yeşerttiğim sakladığım...aklıma arabesk filmi geldi:):):) ne alaka şener şen’i dövüyorlar sevdiğini kaçırıyorlar durdura bilmek için halen yerdeki taşı onlara atıyor işte bu filmdeki saf,salak aşık benim....

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP