4 Haziran 2008 Çarşamba

SEN...

Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer bin bir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete...Ne seni benden daha fazla seven, nede benim sana daha fazla verebileceğim sevgim var. Anla işte seni ne kadar sevdiğimi mavişim...Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde,Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.Ne sözler ne de cümleler lazım bize. Bir bakış, bir tebessüm yeter de artar bize.Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum, senden önce yoktum seninle var olmuşum, sende bütün ümitler sende bütün hayaller, beni sende arama ben zaten sen ölmüşüm..Ne zaman sağır bir ressam, kristal bir zemin üzerine düşen gülün sesinin resmini çizerse,işte o zaman seni unutur bir başkasını severim...Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse saman yolundan bir ıyldız düşer.kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.sevdi, sonunda kendi kendini buldu.Ne var ki, insanların büyük çoğunluğu kendi kendilerini KAYBETMEK için sever.Sevilmek mutluluk değildir.Her insan kendi kendini sever;ama mutluluk bir başkasını SEVMEKTİR...Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam;seni özlediğim içindir.Beklemenin korkunç zehiri öldürmüyorsa beni;seni özlediğim içindir.Yaşıyorsam;içimde umut varsa,yine seni özlediğim içindir. Seni bunca özlemesem; bunca sevemezdim ki!Paylaştıkça çoğalan tek şeyin sevgimiz olduğunu hiç unutmayalım ve sevgimizi daima çoğaltalım sevgilim.Rüyalarını gül yapraklariyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin..

1 yorum:

PEGASUS 4 Haziran 2008 01:07  

sevmek kadar sevilmekte hayatımıza mutluluk katar.karşılıklı ise sevgimiz önünde duracak engel kalmaz,herkes secde eder o sevenlere

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP