21 Aralık 2008 Pazar

BİR GÜN DAHA SENSİZ....

Dün akşam geç yatmıştım yarın güne erken başlamak istiyordum ama kalkamıyacagımı uyuşukluk edeceğimin farkındaydım ama programımı kurup gezegene yollamıştım.Sabahın köründe iş yerinden arayıp uyandırdılar.Telefon konuşmamı bitirdikten sonra tatlı bir gülümseme vardı suratımda çünkü program kabul olmuştu sonrada düşündüm bu oluyorsa neden şeker ile kurmuş olduğum planlar gerçekleşmiyordu diye bilgisayarımı açtım.Msn de günaydın diye bir msj ana şeker bu saate ne arıyordu dedim heralde duaların kabul oldu dedim iki konuşmadan sonra kahvaltı etmecem diyip gitti.Kaldım gene yanlız başıma bukadarmış sevincim kursağımda kaldı.İnsanın içinden geçiripte söyleyemediği şeyler ne zormuş KAHVALTI YAPALIMMI BERABER SAHİLDE diyecektim ama diyemedim ıssız adam gibi çaresiz ve yanlızdım.Bende aç kalacak değilimya hayat devam ediyor ailem ile güzel bir kahvaltı yaptım.Durgun ve kapalı bir hava vardı insanın içini karartacak cinsten ama güzeldi.kuzen ve tontinilere gidiyordum çiçekçinin önünden geçtim içimden çiçek almak geçti ve geri dönüp çiçek aldım.Geçenlerde erkeklerin çiçeği taşırken ve veriş şekilleri hakkında epey bir sohbet etmiştik.Aklımdan elimdeki çiçekleri şekerlere gidip vermek istedim ve ÇILGINLIK yapıp aradım ne oldu dersiniz meşgule aldı.işte bu dedim... gerisini siz doldurun.Kuzenlere gidince kapıda epey bir çiçeği veriş pozisyonu hakkında gülüştük.Sohbet yemek derken ayrıldım ordan.Arkadaşlarımla buluştum gene ıssız adam hakkında biraz krıtik yaptık epey bir gülüştük.Böylece bir günü daha devirdik ve halen,gene şeker aramadı gün biterken....

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP