21 Aralık 2008 Pazar

HEP MAVİ KAL SEVDİĞİM

Bundan 1 ay önce kitap reyonundan geçerken rastladım.Kütüphanem de yarım bıraktığım okadar çok kitap varki diğer kitaplara haksızlık olacağını düşünerek almak istemedim ama okunacaklar listesini eklemiştim.Msn bir akşam şekerden okuduğu kitaptan bir parça yolladı''sevmek böyle birsey işte . ask boyle bırsey.Gittiysen gittin sana kızamıyorum.Benım ısyanım kendıme .mutlu ol ay yüzlüm.Ve mutlu et sevdalının.Ben yapmadıysam da aşkını yuzyıllara tasıyacak bır kahraman bulursun elbette.Sana mavıyı adamıstım ya .... hep mavı kal sevdıgım...''çok etkilendim.Çocukluğumda maviyi çok sevdim, diceksinizki herkes sever maviyi ben öyle değil odamın renginden aldığım kıyafetlerime kadar mavi ağırlıklı alırdım herkesde bilirdi hediye alınırken renginin hangi renkten hoşlanır sorusu hazırdı MAVİ...tabi zaman bana bu rengi unutturdu insanların yaşadıkları renginide değiştirebiliyormuş.Şimdi daha toprak renkleri giymeye başladım.Heralde toprağa yaklaşıyorum gün geçtikçe...İçimdeki o mavi özlemini bana yaşattıgı için teşekkür ederim şekerciğime.Kitabın ismini sorduğumda 1 ay önce gördüğüm kitabın ismini söylemezmi!! dedim kaderimsin kitap diyip soluğu kitapçıda aldım.insanın hayatında bazı anahtarçıklar var ve kapıyı açıyor 'hep mavi kal sevdiğim' heralde bu benim anahtarım olmalıydı.Kitabın ismi SEN GİT AŞK BANA KALSIN,MEHMET COŞKUNDENİZ tebrik ediyorum aşk hakkında yazılabilecek birçok şeyi yazmış.Bana ilham verdi aşk ile ilgili yazılarımda önsözünden bir alıntıyla bitiriyorum aşkınız daim olsun sevenler gönüller hiç ayrılmasın
''Her aşk başka bir hayat aslında.Herkes aşkı kendi koşullarınca yaşıyor.Ne kadar insan varsa o kadar da aşk var.Buradan yola çıkarsak eğer,aşkı yazmak,insanı yazmak oluyor aynı zamanda.Ben aşkı,aşkta insanı,insanda duyguyu yazmaya devam ediyorum ve bu serüvenin asla bitmeyeceğini biliyorum''ALINTI

1 yorum:

Adsız,  26 Haziran 2010 02:32  

cok guzel okurken cok duygulandım mazıye bır yolculuk gıbıydıııı:)

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP