18 Aralık 2008 Perşembe

ISSIZ ADAM

Çağan ırmak gene konuşturmuş yönetmenliğini film 1.53 dk. ama sadece 10 dk. için 1.43 dk. çekilmiş gibi beğendim.Bu aralar kendimce sorduğum sorulara,sordukça bir balçık gibi içine çeken,çırpındıkça batan bir durumdayım anlıcağınız.Film birazda olsa sorularıma bir cevap oldu enazında balçığın içindeyken bana atılmış bir halat gibi...
Filmin duygu yoğunluğunun dışında yemek yapmak,istanbulun o güzel sokaklarında gezmek ve fanus gibi bardakta şarap yudumlamak geçti içimden.Bunların hepsini yapmak mümkün ama sevdiğin bir insanla güzel gözlerine bakarak şarap içmek,kolkola istanbulun sokaklarında gezmek,beraber yemek yapmak AŞKLA bir başka olur...yazılıp,anlatılacak okadar şey varki herkesin hayatında terkedişler,vazgeçişler oldu ve olmaya devam ediyor.Ben artık terketmekte ,terkedilmekte istemiyorum ağır geliyor kalbime bunu anladım.Sevgiyle kalın bu parçada benden sizelere ve ŞEKERCİĞİME gelsin.Beni sevmesede,istemesede ona karşı hissettiğim o güzel duygular bitip yok olup artık kendimde onu içimde onsuzda yaratana kadar devamm...

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP