10 Ocak 2009 Cumartesi

GEL GÖR BENİ...

Ortaokul 2.sınıftayım müzik öğretmenim''(sizce cinsiyeti nedir?)bir sohbet esnasında hoca ile öğretmen arasındaki cinsiyet faklılığını sorusuna anneme sorduğumda cinsiyetinin bayan olabileceğini,babam ise erkek olabileceğini söyledi, bana sorulsaydı bayan derdim.Şimdi konuyla ne alakası var diceksiniz yok,ama işte benim ilginç düşüncelerim...''Neyse koro seçmeleri varmış OGÜN diye arkadaşım,gel dedi katılalım derslerden yırtarız hemde müzik dersinden geçeriz dedi mantıklıydı çünkü notalarla ve flüt ile başım belade yoksa müzik dersinden kalacam,kalacam ama bu karga sesimle kim beni koroya alır diyede düşünmüyor değilim.Sakin kişiliğimden diğer dersleriminde iyi olması bana koro yolunu açtığını zannetsemde,sonradan anladım ki fazla kişi katılmamış çünkü okul olarak yarışmalara falan katılacakmışız,özel günlerde gösterilere çıkacakmışız bilsem gidermiyim:)her çıkışımızda çok heyecanlanırdım,heyecandan türkülerin sözlerini unuttuğum zamanlar bile oldu,playback yapmada usta olmuştum.Güzel eglenceli günlerdi.Müzik dersim tabiki beşti ve taktir aldığım son iki yıldı.CEM ADRİAN'ı dinlerken korodaki yıllarım aklıma geldi,CEM ADRİAN benim çömezimdi,şarkı söylemesini ben ögrettim desemde inanmayın...Değişik yorumuyla iyi dinlemeler.Bu arada müzik öğretmenin erkekti:):)

2 yorum:

sufi 11 Ocak 2009 09:32  

Alem adamsın Levocum, inan ki senin sesinle "gel gör beni aşk neyledi" daha hoş gelebilirdi belki de bizlere.Ellerine sağlık, sevgiler dilek cem.

Adsız,  14 Ocak 2009 20:13  

sanki içime doğmuş gibi cem adrian ''bana özel'' şarkısı mevcut.Bi tıkla karşında :))

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP