10 Mart 2009 Salı

AŞKIN DELİ YÜZÜ

Çok safım gene inandım bu kıza çok kızıyorum kendime,yüreğimde beslediğim o duyguya...
bir aşk ancak bu kadar ayaklar altına alınabilirdi.öncelikle benim sonrada bu ilişkide emeği geçen herkesin belasını versin.düşünüyorumda zaten beni süründürerek böyle bir bela veriyor,birde bu kızdan cacık olmaz diyorlardı tüm sevdiklerim yani herkes görmüş bir ben görememişim gerçeği gene tek kaldımm yani...kimsenin emeği geçmemiş gene olan bana oldu.ne çok gene kelimesini kullandım:)çünkü herzaman aynı deli olacam deli. bu şarkı sana şekerrrrr dinledikçe beni hatırlarsın


I Hate You!.mp3 -

1 yorum:

Adsız,  10 Mart 2009 20:40  

:( Sende bendensin...

Öncelikle yazdıklarının kendimden yola çıkararak yorumlamak istiyorum izninle.Yazdığın sözler nefretin değil sevginin eseri...

Büyük aşkına kayıtsız kalındığı için öfleneniyorsun.Kendinle yüzleştiğinde, kendinle kaldığında yine ona SENİ SEVİYORUM diyebilecek engin bir yüreğe sahipsin bence.

Belki de ben kendimi anlatıyorum :)

Yaşadığın herşeyi birebir ben yaşadığım için anlıyabiliyorum.Herkesin olmazları bize olur geldi.Çünkü imkansız olan aşk, süründüren aşk her daim ilgi çekicidir.Sevgimize karşılık bulamadığımızdan öfkemiz.

Ama benim bir gün aynı frekansı tutturacağım ve her daim mutlu olacağıma dair ümidim var.Bence sende ümid et.Gidene yol vermek, bugün için olmasada ilerisi için en mantıklı olanı.Ben bir gidişi 3 yıl erteledim ve sonunda giden gitti.Şimdi gidene değil geçen 3 yıla ağlıyorum.

Vakit kaybetmemen ve her daim mutlu olman temennisiyle...

Her daim sevgiyle kalın...

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP