11 Ağustos 2009 Salı

YABANCI BİR ŞEHİR

İş nedeniyle ayrıldığım şehir bana yabancı geliyor hiç birşey eskisi gibi değil artık...Öncelikle oturduğumuz evden taşınmamız ve yeni evdeki odam bana kim bu dercesine tedirgin ve yabancı.Birde sevdiğim bir başkasına kaçmış:):)sevdiğim diyorum çünkü bu ilişkide seven taraf ben kendisi hep kaçan olduğu için neyse bizi bırakan ve tercihlerini başkasında kullanan sevenlerimizin ardından bile sevgi duyarız mutlu ol yeter şarkısını şekerime armağan ediyorum anlayın halimi dostlar.

3 yorum:

Adsız,  18 Ağustos 2009 23:35  

hiç kımseye kaçmadımmmm

Adsız,  20 Ağustos 2009 21:12  

Sevdiğin bir başkasına kaçmış :)) Senin neden bundan haberin olmamış :)) Demek ki, suç senin sevdiğine sahip çıkamamışsın :))

Babam ve oğlum filminden bir dialog aklıma geldi hemen.Keşke sen de sevdiğine
''Dureydim burda böyle, tam burda ! Aceydim kollarımı gitmee diyeydim, gitme şekerimm.....
Sarıleydim sevdiğimeeee, tuteydim onu..Ağzım dilim lal oleydi '' deseydin o da kaçmazdı... :)

PEGASUS 23 Ağustos 2009 21:14  

sevgili esin babam ve oğlum'un o sahnesinde babanın acısını içimde yaşayıp çok duygulanmıştım şimdi benim kollarıma hangi şeker koşacak kim beni o psikolojiden çıkaracak.
sevgili adsız şeker kaçmadıydan neden benim değil başkasını kollarımdasın

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP