7 Mayıs 2008 Çarşamba

AYRILIK

düş sokağı sakinlerini dinlemeye gene başladım.bu grupla tanışmamız uzun zaman önceydi ama gene aynı aşk ile dinliyorum müziklerini...belki bu grupla tanışmam sırasında gönlümün kırık bir zamanda denk gelmesi kötü zamanlarımda bu şarkılara sarılmama sebep oldu iyiki olmuşş.anlıcanız gene bir gönül kırıklığı...dikiş tutmuyor bu gönül artık nasıl olacak bilmiyorum.dinlediğim müziğin sözlerini yayınlıyorum.birde onların ağızından dinlememizi tavsiye ederim...
AYRILIK
Sana uzaktan bakıyor gözlerim artık
Gönlüm senden geçmez
Bana döndü hep sözlerim

Unutmak o kadar kolay mı sandın?
Ayrılık bana aşktır artık

Dağılmış saçlarım gönlünün yatağına
Uyandırma
Sabah olsun ben giderim
Sen kal rüyamda

Aramak o kadar kolay mı sandın?
Yolların bana aşktır artık
Ah gitmek o kadar kolay mı sandın?
Yolların bana aşktır artık

Sesim bende bir yabancı gibi
Şaşarım
Gönlümün takvimine şiir oldu yüzün
Ararım

Ah bulmak o kadar kolaymı sandın?
Aramak bana aşktır artık

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP