6 Mayıs 2008 Salı

GEREKLİLİK

sılanın kenar süsü şarkısı bu aralar yoğun olarak dinlediğim bir şarkı...sözleri cigerime işliyoo her dinledigimdee.bu aralar böyle hissetmem GEREKiyoo.bu GEREKlilik kelimesini hayatımdaa çok kullanıyorumm hiç birşeye bu hayatta GEREKlilik gibi bir zorlama olmamalı.bu kafa anlarmıı ama iştee böyle anlatırlar OHH MUSTAHAK BANA anlarım belki...bugün anladımkii kendimi kasmamın hiç anlamı yok,kendiminin ve ortamın sinirlerini bozmaya hakkım yok.çünkü konu ne GEREKlilikk gene...şeker gene bana ilgisiz ,mesafeli nedeni onda gizli, abuk sabuk düşünmicem ama kafaMı kurcalıyo.bana ilgili olması GEREKLİ çünkü ben ona ilgiliyim.ben hoşlanıyorum oda benden hoşlanması GEREKİyo.bugün arkadaşımın dikkatini çekmiş şekerin benim yanımda olması GEREKLİyken başkası vardı yanımdaa..beni şimdi belki daha iyi anlarsınızz neden GEREKLİliği hayatımdan çıkartmam GEREKtigimi:))))

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP