18 Mayıs 2008 Pazar

ESKİTTİĞİM DUYGULAR

yılların bizi buralara kadar getirmesini anlamıyorum.haykırıyorum dünyaya neden biz diye...mahkeminin o soguk duvarları,havası artık bizim ayrılıgımızı anlatacak.kurbanlık gibi hakimin karşısında 3 dk. sürmeden bitti.hakimle göz göze gelmedik neden diye düşündüğümde hiç kurbanlığın gözlerine baktınızmı bakamazsınız? sevdiğine teslim olmuş artık aldığı nefesin son nefes olduğu,hayatının son dakikaları oldugu,hislerin artık o masum bakıştan bişey olmadığı ondan gözlerini kapatırlar kurbanlığın.hayatımın,kalbimin celladı oldun.ölümlerden ölüm beğenme zamanı gelmişti.allah öldürür yanına alır sen bu dünyada beni öldürdün yanlız bıraktın gittin...bizden çok bize güvenen,inanan,sevgimizi bilenler yıkıldı sadece biz inanmamışız bu ilişkiye...mahkemeden çıktıktan sonra metroda karşılaştık halen yazarken ellerim titriyor insanın konuşamaması,içini dökememesi,kalbinin ağızına gelip konuşamaz ya insan, arkamda bıraktım sevdiğimi ,yaşanmışlıkları,eskimişlikleri... hep filmlerde seyrederdim böyle ayrılıkları şimdi başrollerde ben varım.hani ben senin RÜZGARındım esip geçtimmi hayatından?her sahilde yürürken yanağını okşayan,gözlerini yaşartan rüzgara nasıl müdahale edeceksin onudamı durduracaksın,hayatından çıkartabilecekmisin soruyorum?

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP