5 Mayıs 2008 Pazartesi

SEVMEK SUÇ MU?

hergün ben nerde yanlış yaptım diye sorup duruyorum kendime...sevmek suçmu yada sevilen gönüller daima kırılmaya mahkummu?evet kalbim deli gibi atıyo akşam yatarken onu düşünüp sabah kalktıgımda kaldıgım yerden devam ediyorumm onu düşünmeye.acaba oda benim düşündügüm gibi beni düşünüyormudur?bu sorunun cevabının önemi yok ama sevgime olan saygısı benim için önemlidir.bunu bile görmekten güçlük çekiyorum.teknolojik alet olan bu aralar insan sağlığı için en tehlikeli olan cep telefonu yaşantımızda birçok büyük yer kaplamakta benim için sevgi tarafına deyinmek istiyorum ona yazdığım kalbimin derinliklerinden kopan mesajlarıma cevap vermekte güçlük çekerken bana kendisinin yazdığı mesaja cevap vermedim diye burnumdan getirdi.nasıl bir ilişkinin içindeyim bilmiyorum.

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP