4 Mayıs 2008 Pazar

TESLİMİYET

Ben ışımığı bulmuştum ve yönümü ona doğru çevirmiştim.içimdeki o aşk hareket etmişti bir kere durdurmak imkansızdı.Ama şeker için bunu söylemek zor aynı duygular içinde değildik ve bu varolacak ilişkiye zarar veriyordu çünkü içimdeki duygular sel olup taşarken şeker sele karşı yüzmeye çalışıyor,yoruluyor,yıpranıyordu.yaa içimdeki duygulara bir baraj çekmem gerekiyor yada şeker sele teslim olup kendini bana bırakmalıydı.İkimizde bunu yapmakta zorluk çekiyorduk ve halen zorluk çekiyoruz.Bilmiyorum nereye kadar sürer ama ben halen direniyorum.Bu direnme zamanımda allah bana kabullenme gücü vermesini istemekten başka elimden bişey gelmiyoo...

1 yorum:

sufi 5 Mayıs 2008 18:51  

Uzun zamandır yazması yolunda barım barım bağırdığımız, gizli nefesin içini dökmeye başlamış olması beni çok sevindirdi. özenle içini izlemeye devam edeceğim.

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP