29 Haziran 2008 Pazar

YOKSUN

bugün aradım seni görüşmek,konuşmak,hissetmek istedim içimde ama yoktun yanımda, vardı kendine göre sebeplerin insan hep haklıdır zaten kendince dogru yapar o an... akıl ve zaman yapılması gerekeni yapar,gönlün ne ister bilemem,bilemiyeceğimde zaten. bilinmezliğin ve içinde yaşamaya çalışman seni yaşamamı engelledi. insanı yaşama tutunduran hani papatyanın gelmesini beklediği o yaşlı bahçıvan gibi bir umutla bekledim seni.umutlarım gittikçe yok oluyor ama senin bundan haberin bile yok sanırım. heralde içimde seni zirveye ulaştırdım artık.içimde her hücremde seni yaşadım.ama her çıkışın bir inişi olduğu gibi tepe taklak yuvarlanıyorum çünkü gene içiyorum gene düş sokağı sakinleri var yanımda

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP