29 Haziran 2008 Pazar

SEVGİMDEKİ ÇIKMAZZ

herşey ekim ayının başıydı kendimi yeniden doğmuş,yürümeyi yeni ögrenmiş çocuklar gibi neşeli ve sevgi dolu.gözlerimi açtığım zaman gördüm onu şaşırdım dondum kaldım yüreğimin çektiği yöne doğru koştum hiç terettüt etmeden neydi beni çeken bilmiyorum ama yeni sarılmış,badireler atlatmış bu kalbime engel olamadım onu gördükçe daha hızlı atıyor,acımasına karşın yüreğim daha çok seviyordu içim, gülümsemesi yaralarıma merhem oluyordu bana...ama onun için aynısını böyle çoşkulu anlatamam,bana hissettigi güzel şeyler olunca araya mesafeler koyuyor ulaşmamı engel olmaya çalışıyordu ama bir gerçek var sevgim ona ulaşmamı engelliyemedi izin vermedim buna ama zaman sinsi gibi geçiyordu.işte böyle anlıcağınız sevgim kursağımda kaldıı...

2 yorum:

Adsız,  5 Ekim 2008 21:05  

Düşünmeye fırsatı olmamalı insanların,fırsat buldukça saçmalıyoruz çünkü.Ya küçücük hüzünlerimizi ya da zerre kadar mutluluğumuzu yüzümüze gözümüze bulaştırıyoruz elden geldikçe
İstemesek de yanlışlar yapıyoruz doğrulara ulaşmak için,zamanımız oldukça.Evler almaya,zengin olmaya,yükselmeye başladıkça daha da birikiyor anlarımız,o anları heder eder çoğu zaman uykularımız. Hadi bana tekrar sor nasıl yaşamak istersin diye
Kelebek olayım beni al eline sen de
Tek bir yer,bir tek zaman olsun yaşadığımız
Ama kanatlarım siyah bir de mavi benekli
Sanki geceye umut damlamış gibi .........................

PEGASUS 6 Ekim 2008 00:22  

blogumun temelini oluşturan çok özel bir yazıma yorum yaptıgın için çok teşekkürler. insanlar isteyerek yanlışlar yapmazlar ama dogruyu bulduklarında cesaret edemezler.yaşanılandan yaşanmışlıktan kaçamayız kelebek gibi az bir ömrümüz yok bu dünyada insanlıgı ayakta tutan ne bir yer,nede bir zaman sadece ne hissetigim ve hissettigimiz şey için mücadele etmektir.hadi sende Sanki deme gece ol gündüz ol umudun peşinden koş.... sevgilerr

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP