20 Ekim 2008 Pazartesi

SONSUZLUK

uzun zaman oldu karalamayalı.özlemişimmm:)neyi özledim acaba yazmayamı yoksa içimdeki sevgimi paylaşmayımı acaba???özlem hakkında ne çok yazılıp çizildi.insanın kalbinin pır pır etmesi negüzel acılarla bile olsa ayakta kalmak için verdigi mücadele.. kendimi dikenlerin içinde sıkışıp kalmış sevdigim için uçmak için çırpındıkça kanatlarımı yaralayan soluk soluga kalmış bir kuş gibi kalbim yerinden çıkıcakmışş gibi hissediyorum.yeni yeni duruldum sakinleştim ama sevdigimi bulamıyorumm yanımda kollarımda olsaydı sıkı sıkı sarsaydım kokusunu içime çekseydim hey tanrımm sana söylüyorumm kudreti bol olan sevgim bunları yetmezmi sanıyorsun sen beni tanıyamamışsın...

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP