19 Aralık 2008 Cuma

AŞKIN ÇILGINLIĞI

Hep neden aşkı, gözlerimin içinin güldüğünü,kalp atışlarımın hızlandığını,muzur bir çocuk gibi içimin yerinde duramadığımı bu hikayeden sonra anladım:)

Uzun zaman önce,insanlar dünyaya ayak basmadan önce,iyi huylar ve kötü huylar ne yapacaklarını bilemez halde dolanıyorlarmış.Bir gün toplanmışlar ve herzamankinden daha fazla canları sıkkın oturuyorlarken,SAFLIK ortaya bir fikir atmış:
''Neden saklambaş oynamıyoruz?
ve hepsi bu fikri beğenmişler.hemen ÇILGINLIK bağırmış:
''Ben ebe olmak ve saymak istiyorum!''

Aralarında başka hiçkimse ÇILGINLIĞI arayacak kadar çıldırmadığı için,hemen kabul etmişler.ÇILGINLIK bir ağaca yaslanmış ve saymaya başlamış''1,2,3...''ve ÇILGINLIK saydıkça,iyi huylarla kötü huylar saklanacak yer aramışlar.ŞEFKAT Ay'ın boynuzuna asılmış.SEVGİ bulutların arasına kıvrılmış,YALAN bir taşın altına saklanacağını söylemiş ama yalan söylemiş çünkü gölün dibine saklanmış.PARA hırsı bir çuvalın içine girerken çuvalı yırtmış.ve çılgınlık saymaya devam etmiş,''79,80,81,...''AŞK'ın dışında,bütün iyi huylar ve kötü huylar saklanmış.AŞK kararsız olduğu gibi nereye saklanacağınıda bilmiyormuş.çünkü hepimiz AŞKI saklamanın nekadar zor olduğunu biliriz...ve ÇILGINLIK''95,96,97...''ye gelmiş ve 100'e geldiği anda,AŞK sıçrayıp güllerin arasına girmiş ve saklanmış.ve ÇILGINLIK bağırmış:
-''önüm arkam sağım solum sobe,saklanmayan ebe!geliyorum..''
arkasını döndüğünde ilk önce TEMBELLİĞİ görmüş,o ayaktaymış çünkü saklanacak enerjisi yokmuş.sonra ŞEFKATI ayın boynuzunda görmüş,İHANETİ çöplerin arasında,SEVGİYİ bulutların arasında,YALANI gölün dibinde,TUTKUYU da dünyanın merkezinde,hepsini birer birer bulmuş,sadece biri hariç!ve ÇILGINLIK umutsuzluğa kapılmış,en son saklı kişiyi bulamamış.Derken HASET AŞKI bulunamadığı için HASET duyarak,ÇILGINLIĞIN kulağına fısıldamış:
-''AŞKI bulamıyorsun çünkü o güllerin arasında saklanıyor..''
ÇILGINLIK çatal şeklinde tahta bir sopa almış ve güllerin arasına çılgınca saplamış,saplamış,saplamış..ta ki...yürek burkan bir haykırma onu durduruncaya kadar.ve haykırıştan sonra,AŞK elleriyle yüzünü kapayarak ortaya çıkmış,parmaklarının arasından sicim gibi kan akıyormuş.
ÇILGINLIK AŞK'ı bulmak için heyecandan AŞK'ın gözlerini çatal sopa ile kör etmiş...
-''Ne yaptım ben?Ne yapyım ben?'' diye bağırmış ÇILGINLIK,''Seni kör ettim.Nasıl onarabilirim?''
-Bunun üzerine AŞK cevap vermiş:''Gözlerimi geri veremezsin,ama benim için bir şey yapmak istersen kılavuzum olabilirsin...''
-O günden itibaren,AŞK'ın gözü kördür ve o günden beri ÇILGINLIK da herzaman onun yanındadır.

0 yorum:

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP