7 Ocak 2009 Çarşamba

DOĞUMGÜNÜN KUTLU OLSUN BALKİCİM

Bugün kuzen balkinin doğumgünü,hayatımda önemli bir yere sahip olan kişidir kendisi,hani adaya düşseniz yanınıza alabilecek biri anlıyacağınız onu çok ama çok seviyorum doğumgünün kutlu olsun.İYİ VARSIN .....Bugün kuzenin günü bişeyler yemek için sözleştik ilginç itiraz etmedi etsede kaç yazar dışarı çıkmaya kafama koydum herneyse ucuz,ısınabilecek(hava çok soğuk),karnımız doyabilecek biryere gittik,sanırım doyduk.Biraz yürüyüşten sonra bir bardak sıcak çay iyi geldi ama bişey eksikti tabiki TORONTO...Bir elinde bilgisayar mouse,bir elinde vazgeçilmez sigarası köşesine oturmuş sessiz sedasız yorum yapan,bizimle ama bizden kopuk,eğer oyuncağını elinden aldıysak bize çemkiren yada uyumayı seçen TORONTO...Anlıyacağınız eksikliğini hissedilebilecek biri YAZAR EDİTÖRÜMÜZ:):)SENİDE SEVİYORUM CANIM BENİM.

1 yorum:

sufi 8 Ocak 2009 12:36  

Kuzen Balki Teşekkür ederim yazdıkların için. Katılıyorum sana Tontini olmayınca Pek çekilmiyor hayat.

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP