14 Ocak 2009 Çarşamba

MAKARNA İSTEĞİ....

Bugün işe stresli başladım.Toplantının etkisi olacak personelimle toplantı yapma gereksinimi hissettim nede olsa meraklı gözlerle bizim yaptığımız toplantının sonuçlarını merak ediyorlar.Küçük bir toplantıdan sonra etkisi olacak heralde deliler gibi çalıştılar tabiki bende:):)Öğlen yemeklerimiz geldi ben her zamanki gibi salata yiyorum,yanlış anlaşılmasın rejim olayı değil hassas bir midem var, gelen yemekler bozuyor motoru ama bugün personele gelen makarnanın tadını bilemem ama canım çekti.Bir tencere makarna olsa da ekmekle yesem diye içimden geçirmedim değil hani..Akşam eve gidiyorum tontini arıyor gelmiyor musun yemeğe diye benim derdim eve gidip makarna yapmak yoksa bir tarafım şişecek ama özledim de onları yönümü değiştirip tontinilere gitmeye karar verdim kısmetimde ne varsa yicem artık.Sufi kapıyı açar açmaz gözüm ocakta ne var acaba diyorum içimden ocakta bir şey yok anam diyorum aç kaldım... İçerde sofrayı hazırlamışlar küçük bir masa,küçük tabureler üçümüzün sığabileceği kadar masayı donatılmış rakılar kadehteki yerini almış veeee makarnaaaa hiç bu kadar sevinmemiştim.Makarnaaa partisi yupppy....İlginç olan ben pilavı çok severim benim geleceğim zaman pilav yaparlardı heralde içimden geçeni okudular.Hemen masaya geçip deliler gibi yedik ama halen yemek istiyoruz midemizde yer kalmadığı halde nasıl acıktıysak allah olmayanlara da versin.Sonrası biraz avrupa yakası,biraz buhranlı dizi yaprak dökümünü seyrettik biraz bilgisayar derken zaman su gibi akıp geçmiş gitme vakti sabah iş var yazımdan da bellidir eğlenceli ve güzel bir gündü hep böyle geçmesi dileğiyle....

2 yorum:

tutsak 15 Ocak 2009 07:21  

Tontini ne zaman ne yapacağını bilir zaten senin makarna istediğini hissetmiştir :)

sufi 15 Ocak 2009 09:47  

Cem'inde benim de canımız makarna istemişti nasıl olduysa.Demek ki sen istettin...Sen geleceğin zaman her daim pilav yapılan evde makarna haaa?
Mesajlar: Evrende daima menziline ulaşıyor canım.Sevgiler dilek-tontini

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP