17 Ocak 2009 Cumartesi

PARANOYA

Sabah kalktığımda güzel bir günün beni beklediğini hissediyordum.Kahvaltıdan sonra gazeteyi göz kestirirken at yarışı eki gözüme çarptı.Lise çağlarında meraktan başlamıştım tabi ki kumara olan tutkumu saymazsak... Arkadaşlarla gider cebimizde ki üç kuruş parayı atlara oynardık.tutturdun mu deyin yok ama bir kez babamın mağaza açılışı var kuzenle beraber canımız sıkıldı ne yapalım ne yapalım derken aklımıza at yarışı oynamak gelmişti’’ bu gün hissettiğimle aynı duyguydu sanki’’ iki dakkada bir kupon yaptık.son koşuya kadar seyretmemiştik,o heyecan güzel oluyor son koşu atın ismi kazanova jokeyler mi atların üstünde ben mi belli değil veee tutturduk deliler gibi seviniyoruz.Haa tomarla para mı kazandık hayır ,kazananların kuyruğunu görünce bize birkaç gün sonra belki sıra gelir diye düşünüyorduk.Sonra tabi ki o parayla alışveriş yaptık.O zaman fazla elimizde torbalarla eve geldiğimiz görülmemiş evdekiler elimizdekileri görünce anlamış olacak ki babama anlatmak zorunda kaldık yıl 1995... Ben o zaman at yarışını tutturmanın ne kadar zor olduğunu anlamış olmalıyım ki, uzun zaman oynamadım bırakmıştık. Kazanmanın hazzını içimizde hissetmiştim bir kere.O yıldan sonra sevgili babama geçmiş olmalı ki her gün anlamaya,oynamaya çalışıyor,o zamandan beri oynuyor iyide atlar buluyor ve kazanıyor.Aklıma o yıllar geldi ve babama hadi ortak bir altılı yapalım uzun zamandan beri oynamıyoruz dedim babamın canına minnet sanki burada oynanmışı var diye kuponu çıkardı meğer akşamdan dersine çalışmış.Biz kuponu yaptık yatırdık yarış saatini bekliyoruz.Koşu başladı birinci ayak sürpriz atı bulduk iyi başlamadık,2. ayağı tek geçtik...




videoda seyrettiğiniz gibi sizce biz hangi ata oynamıştık? Allah yattık...bir anda jokeye mi üzüleyim yoksa yattığıma mı şaşırdım,dondum,kaldım kal geldi.Bu kadarda olamaz heralde kamera şakası dedim,çölün ortasında kutup ayısının nefesini arkamda hisseden bağsız bedeviyim ben...kuponu soracak olursan biz beşte kaldık ilaç gibi gelecekti o para ama jokey birkaç gün sonra öğrendim ki ölmüş üzüldüm.Paranoyak oldum acaba ben o ata oynadım diye mi jokey öldüü o kadar bağsızım anlayacağınız...

2 yorum:

tutsak 17 Ocak 2009 12:33  

Selam levo kusura bakmazsan öncelikle bişeyi düzeltmek istiyorum ''Bağsız'' değil ''Bahtsız'' olmalı sanırım yoksa sen bilerek yazdın da ben mi sazanlık yapıyorum diye bir paranoyaya da ben kapıldım şu an neden acaba bulaşıcımıdır nedir?

PEGASUS 20 Ocak 2009 00:00  

bağı derken üzüm bahçesi demek istedim desemde inanma hızlı bir yazı tontinilere kahve içmeye gidicektim.yorumların için teşekkürler:)

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP