15 Şubat 2009 Pazar

HAFTANIN ÖZETİ

Bu hafta çok yoğun geçti ve sonunu getiremeden yatak döşek yattım.Sevgililer gününü canım yastığımla girdim.Hafta şöyle başladı;geçen pazar TONTİNİ ile yağmurun altında güzel mi güzel bir yürüyüşle başladı... Sonra uykusuzlukla devam etti 2 gün neredeyse 6 saat uyumuştum.Çarşamba günüde bulduğumuz beleş bilet ile TÜRKİYE-FİLDİŞİ SAHİL’i maçına gittik. SUFİ fotoğrafları gönderse süper olacak ama neyse maça yağmur dolayısıyla kimse gitmez diye düşünmüştüm ama nerdeee bütün izmir akmış maça full denecek kadar doluydu stadyum epey duygulu ve eğlenceliydi.Orada da bir güzel ıslandık mı vücut artık yeter diyor ama tabi annemide(hindistan cevizim) memnun etmek gerekiyor genç annemi kim turkcellendirdiyse hadi sinemaya...Her yer dolu sinemada, bir tek en önde yer kalmış filmi seyrettik ama ikimizin de boynu o biçim tutuldu.Eğee vücut yeter sen dozuttun dedi.Cuma-cumartesiyi hatırlamıyorum deliler gibi uyumuşum öyle bir hafta geldi ve geçti...

1 yorum:

tutsak 16 Şubat 2009 11:29  

Geçmiş olsun Levo.
Grip, üşütme (kafayı değil yalnız)ve soğukalgınlı durumlarında en iyi ilaç bol soğan yemek ama onu da sevmek lazım.:))
Sevgiler

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP