15 Şubat 2009 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ FİYASKOSU

Sevdiğim insanlara buradan cevap vereyim sevgililer günü şekerle ne yaptın diye soruyorlar ne yapacam fiyasko,hasta yatağımdan aradım belki buluşuruz diye ama teyzesine gidecekmiş çok normal ben gitmesin demiyorum ama bana da zaman ayırsın bee artık... telefon konuşmamızdan sonra yazdığım msj:
BEN;
14 şubatta seni görmek için hastalık bile engellemezken neyse bu bana yapılmaz:(
ŞEKER’in verdiği cevap;
Ama ne olur böyle yapma:(bende bugün sevgililer günü kutlamak isterdim yapma ne olur zaten bunalım takılıyorum inan yengem beni beklemeseydi çıkardım

Beynimden kaynar sular döküldü dedim ki şaka yapıyor heralde hasta olduğumu biliyor sürpriz yapacak beni sinir ediyor,elimde cep telefonum yatakta bekliyorum dakikalar geçtikçe benim ateşimde tavan yapmaya başladı,yav 1 saat görüşsek kim ne diyecek...
1-Bunalımda olan sen değil ben olmalıyım seni deliler gibi seven ben ama senin umrunda bile değilim.Bir insan neden zorla bunalım halinde yaşamak ister ki
2-İnanmıyorum sana yengene söylesen 1 saat idare ediver sevgililer gününde birisiyle buluşucam desen yok hayır mı dicek sana,yollar kalabalıktı dicektin bu kadar basit sanki akşamı benle geçir dedim sana...
bundan 12 sene önce hayatıma yön veren bir sözü şekere gönderiyorum
BİR İŞİ YAPMAK İSTERSEN YOLUNU BULURSUN,İSTEMEZSEN MAZERET BULURSUN ....

1 yorum:

şirinem 27 Şubat 2009 17:13  

çok doğru bir söz insan isterse herşeyi yapacak güce sahip :)takma kafana boşver

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP