2 Şubat 2009 Pazartesi

PAZARTESİ,PERŞEMBE SENDROMU

Pazartesi ve Perşembe tabi ki genç.... reklam yapmıcam turkcell paramı veriyor ki bana : ) ilginç tarafı benim üye olmayıp annemim olması,bir sinema tutkunu ANNEM birde o kadar çok film seyretmişki artık filmleri hatırlayamaz oldu filmin sonunda ben seyretmiştim bak sonunda şöyle oluyor diyişi yokmu...Kendisi şiddet ,gerilim ve kanlı film varsa tam annemlik.Bir gün arkadaşım,ben ve annem teksas katliamı filmine gittik,filmde adam elektrikli testere ile bacak kol allah ne verdiyse kesiyor ben kafamı çevirdim,arkadaşımda bakamamış onla göz göze geldik onun uyarmasıyla ikimizde anneme baktık annem pür dikkat filmi izliyor sanki ve gidince bizde uygulayacakmış gibi dedim gör bizi keserse şahidimsin... sinemaya yalnız gittiğim filmler romantik filmler annem sevmiyor çünkü içini açmıyor, içindeki canavar duygulanıyormuş ondan. Benim sinema arkadaşım annem canım benimmmm,şekerde sever sinemayı,beraber olsak heralde vizyonda film bırakmaz her şey giderdik.Bazen kötü oluyorum sevgililerini almış millet sarmaş dolaş oturuyor seyrediyorlar neysee. Eeee şekersiz bir yazı düşünemiyorum: )

1 yorum:

sufi 3 Şubat 2009 12:42  

O annen varya o annen; hindistan cevizli bir lokum ...

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP