15 Nisan 2009 Çarşamba

EROS'UN AKIL ALMAZ OYUNU

Yağmur yağıyor izmir sokaklarına sokak lambasının o loş ışığıyla hayallere dalıyorum telefonumu karıştırıyorum belki onu düşündüğüm gibi o da beni düşünür bir mesaj atar diye...Kuşadasında beraber geçirdiğimiz bir akşam çektiğim fotografı buluyorum,çok güzel çıkmış içindeki beyaz badisi ve sarı tişörtüyle.
Geçirdiğimiz 1 hafta okadar güzel ve eğlenceliydiki sanki izmire geldiğimizde devam edececekmiş yeni bir başlangıçmış gibi düşünüyordum ama olmadı sebebi bilinmez.Hep aynı çalıştığımız iş yerinden diye düşünüyordum iş değişikliği yapsamda daha çok koptuk birbirimizden gene hüzün kapladı yüreğim...Şekeri ilk gördüğüm yer bir arkadaşımın doğum günüydü,karşıma arkadaşıyla oturmuşlardı ozaman yanımızda ve kalplerimizde başkaları vardı kader ozaman yolunu çizmişti belkide eros ozaman okunu atmış sadece ikimizin ortasına düşmüştü ok ama farkında bile değildik.Sensizliğe alışmak çok zor inan...

3 yorum:

sufi 16 Nisan 2009 10:00  

Eros bu işte, bazen tam isabet ettiremiyebiliyor.Yine de vardır bir bildiği, belki de sana artık zoru seçme hee diyordur.Belki de seni kimseye vermek istemiyordur, deli dumrula aşık olan azrail gibi onun oyunu da bu tür oluyordur, hiç düşündün mü?Tamam yarın o hikayeyi yazayım bariiiii.bana ilham perilik yaptın bak.

Adsız,  16 Nisan 2009 10:57  

İmkansız diye birşey yokmuş ben bunu öğrendim gizli nefes...

Suçu eros ta aramak yerine, Eros'un yarım bıraktığı işi kendin tamamla...Herşeyi Eros tan bekleme, al okunu, sapla şekerin kalbine :))

Mutlu son istiyoruz artık ...

Sevgilerimle....

şirinem 16 Nisan 2009 11:32  

evet sen sapla okunu şekere bazen zamn istiyor herşey beklemek gerekiyor gerçekten seven ve sevilen varsa zaten yoksa bunlar ortaya çıkıyor herşey günışığında :)) eros ne yapsın bu durumda

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP