21 Nisan 2009 Salı

İNCE SAZ ÇOK AŞIĞIN VAR DİYORLAR

Bu şarkının sözlerinde sevdiğim ile kendimi buldum.Yüreğimdeki coşku anlatılmaz yaşanır ama bana deli diyorlar.Sonumuz ne olacak hayat gösterecek ama içimdeki deli durulmaya başladı kalbi kırık,gönlü yaralı... işte ikimizi anlatan şarkı

çok aşığın var diyorlar
Yalan de yeter bana
Bir sevda sözü fısılda
Hazırım inanmaya

Gönül hırsızı diyorlar
İnkar et yeter bana
Gözlerindeki cevaba
Korkuyorum bakmaya

Geceler uzun ve yalnız
Yoksun sabaha kadar
Düşümde bile günahkarsın
Bunu kim hayra yorar

Ardımdan deli diyorlar
Belki de yalan değil
Yanımda bile uzaksın
Nasıl dayansın bu gönül

Çok ahlar aldı diyorlar
İnkar et yeter bana
Gözlerindeki cevaba
Korkuyorum bakmaya

Geceler uzun ve yalnız
Yoksun sabaha kadar
Düşümde bile günahkarsın
Bunu kim hayra yorar

Ardımdan deli diyorlar
Belki de yalan değil
Yanımda bile uzaksın
Nasıl dayansın bu gönül

3 yorum:

Adsız,  23 Nisan 2009 12:42  

EVET PEGASUS DEDİĞİN KADAR VAR...DİNLENİLESİ BİR MÜZİK :)
PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER...

YÜREĞİNE SAĞLIK....

alpayyonca 26 Nisan 2009 02:48  

Dinlerken o duyguları yaşamamak imkansız. Teşekkürlerrr, teşekkürlerr

Gürcan 27 Nisan 2009 14:27  

Söyleyenin ve bizlere ulaştıranların gönlüne sağlık...Dinlendiğinde duygu seline kapılmamak elde değil.

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP