6 Mayıs 2009 Çarşamba

SON NEFES

İnsan sevdiğini görmek için dağları ,denizleri aşar ya işte bende sevdiğime öyle koştum. Kalbimdeki sevgimi,gözlerime göstermek istercesine...Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki duracak sandım bir an.O kısacık zamanda oturduğumuz bankta güneşin o muhteşim parıltısını gözlerinde izlemek o an gerçekten anlatılmaz yaşanırdı.Ayrılık saati gelmişti yine.Bu ayrılış çok daha farklıydı sanki yorulduğun zaman eğilerek elimizi dizlerimize koyar soluklanırız ve gözlerimizdeki o umut artık yoktur ya işte öyle baktım arkasından....Parktan merdivenlerden aşağı inerken her attığım adım çaresizce arkamda bıraktığım sevgim,sevdiğim,şekerimden uzaklaştığım adımlardı.Bu yorgun kalp ve adımlar bir aşkı daha geride bıraktı acımasızca....

2 yorum:

sufi 7 Mayıs 2009 13:52  

O bank hangi banktı canım ?Dinleme cihazı vardı da biz taaa Kaş'tan konuştuklarınızı duyduk desem de inanma.Sevgilerimiz hepimizden hepinize.

Adsız,  7 Mayıs 2009 14:53  

kocaman HAYIRRRRRRRRRRRRRR diye harkıyorum =)

Olmadı Gizli Nefes olmadı.Sevdiğinin arkasından bakakalmak sana hiç yakışmadı :=)

yorgun kalbi ii etmek senin elinde...

Sevgilerimle...

Kaş' a da sevgiler bu arada ...

Sizi seviyorum...

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP