13 Mayıs 2009 Çarşamba

YÜREĞİM KANIYOR

İçimde fırtınalar kopuyor. Dinmek bilmedi deli yüreğim .... Sevdiğim insanın ellerimden kaymasına yüreğim kaldırmıyor.. İlk gördüğüm gün biliyordum senin beni üzeceğini yinede sevdim seni. İçimdeki aşkımın peşimde koştum,yılmadan usanmadan...Binbir gecede masallarının satırlarından bir tanesi kaderimizin kaçınılmazlığını çok iyi anlatmış.
‘’Dostum, kadınlara inanma! Vaatlerine gül geç! Çünkü onların iyi ya da kötü halleri heveslerine bağlıdır. Güya aşktan söz ederler; oysa hainlik onları sarıp giysilerinin titreşiminde şekillenir. Yusuf'un dediklerini saygıyla anımsa; Adem'i cennetten kovdurmak için iblisin kadını kullandığını unutma! Kendine de güvenme! Bir işe yaramaz! Çünkü yarın, bağlandığın kişide saf aşkın yerini çılgın bir tutku alacaktır. Hele hiç şöyle deme: Aşka düşersem, aşıkların çılgınlığına kapılmayacağım! Sakın bunu söyleme! Çünkü gerçekte kadınların ayartısından yakasını sıyırmış bir erkek, olmayacak şeydir...

2 yorum:

Adsız,  13 Mayıs 2009 09:49  

Aboooo =)

Bende madalyonun diğer yüzünü sana çevireyim, sende bunu istermisin =)

Aşk her iki cins içinde mümkümsüzü mümkün kılar unutma =)

Etraftaki ıssız ıssız dolaşan adamlara ne demeli peki ? bunun hakkında bir fikrin var mı? İşin aslı bunların hiçbiri gerçek değil.

Sevdiğin insan, senin olmuyorsa demek ki her ikiniz içinde ennnn hayırlısı budur....



Aşkın peşinden koşayım derken, kovalandığın gerçeğini unutmaman temenisiyle =)

Sevgilerimle...

sufi 13 Mayıs 2009 15:19  

Ben de 1001 gece masalları yazacağım ve kitaba "dostum erkeklere güvenme" diye başlayacağım.Hıı ne dersin levo Can?

Writing Blogs - Blog Catalog Blog Directory

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP